lørdag 5. september 2009

Tørke

Etter en legre tids plutselig skrivetørke har jeg innsett at det ikke lenger hjelper å bare vente. Her må det litt selvdisiplin til(jeg har jo motstandskraft og pågangsmot som en kanarifugl så det kan bli en utfordring!). Så jeg får begynne i det små å se om jeg kan komme meg opp i skrivefart igjen!

Denne sommeren har vært rar. Med unntak av to dager (en dag i hver sin helg)så har de sommerdagene som har vært. Vært tilbrakt på jobben med dag,kveld og nattersjobbing for å få unna måneds- og halvtårsoppgjør.

Jeg kjenner at jeg ikke er klar for høsten enda og at kroppen min stadig går og venter på fine varme sommerdager hvor man blir helt gjennomvarm!

Jeg må nok innse at det er forsent for denne sommeren her i Norge. Så jeg får se om jeg ikke klarer å "overtale" 9na til en tur til varmere strøk utpå høsten/vinteren.

I mellomtiden får vi kose oss som best vi kan med familie, peiskos, god mat og rødvin!

3 kommentarer:

9na sa...

Næmmen, er du ikke helt inntørka likevel???

Skink_123 sa...

Bra å høre at det er liv!

Petunia sa...

Synes dere absolutt skal unne dere en tur til sydligere breddegrader:)
*hviskende stemme: Nå kan du jo bare bestille og overraske henne. Hun trenger jo ikke be om fri fra jobben*
Gu' kor romantisk!!!