fredag 18. mai 2007

På byen med Nina

Tidligere denne uken pratet Nina og jeg om at jeg skulle ut og ta "en" pils med tidligere kollegaer og venner. Nina svarte med å invitere meg med ut på en pils idag. Altså 18. mai. Det syntes jeg hørtes topp ut så jeg slo til med det samme. Det er jo tross alt over to år siden Nina og jeg var ute alene sammen i Oslo. Så nå sitter jeg å blogger med dere over en GT (Gin Tonic) mens Nina nyter sin i badekaret. Jeg gleder meg veldig. Jeg har tatt ut restaurantguiden fra Aftenposten og tenker NIna og jeg får en hyggelig prat over den første halvliteren over hvor vi vil spise. Jeg håper egentlig vi velger et sted vi ikke har vært før. Ikke at det vanskelig å få til. Vi er jo som dere skjønner skjelden ute.



Jeg skal holde dere oppdatert

Ingen kommentarer: